Sunday, September 21, 2008

(^-^) Upin and Ipin (^-^)


Hohohoh...ari ni ku nak bercerita ckit pasal citer kartun animasi buatan malaysia yang maybe dah lama ada kat malaysia ni tapi aku jer baru nak tau huhuhuh...=p bukan aper aku berasa bangga sebab rakyat malaysia mampu menghasilkan animasi 3D mcm ni walaupun masih jauh berbeza dgn negara luar punyer hasil.... at least we had one of our own animation and it's good i'm mean really good...coz setelah aku tgk citer upin and ipin ni aku dah mula rasa "cantik menarik ko memang the boom" dan skang citer ni dah jadi koleksi dalam animate aku...aper pun congrat to Les'Copaque Production and the crew sbb korang telah menghasilkan citer kartun yang best dan comel utk tatapan rakyat malaysia...Pergh mcm promoter lak ku....pas ni kena ler ader share ckit dalam Les'Copaque Production huhuhuh...=p watak2x dalam citer ni pun best tambah2x Kak Ros huhuhuh..cun siot....Upin and Ipin is one of my favourite character's yer la mana x nyer suara dier comel...teringat masa aku kecik2x dulu mcm 2 la huhuhuh...=p bak kata Ipin betul3x.....bila la nak keluar citer Upin and Ipin the movie ker...best ckit lama ckit jalan citer dier....kalau sesaper tahu mcm mn nak dapatkan koleksi citer upin ipin ni msj la kat ku sbb yang ku ada skang pun download kat youtube jer....kalau boleh aku nak cari citer dari awal2x smpi lah yang terkini....best gak buat koleksi citer ni....k nak gi bazar beli ayam guring.....ayam guring...ayam guring......adiyos....

No comments: