Wednesday, September 17, 2008

[[[-- PSM Mode --]]


Hmm....aku pun x paham kenapa la ssh sgt aku punya PSM ni....P.S.M is stand for Projek Sarjana Muda....bukan aper aku rasa mcm senang jer tapi kenapa ssh sgt aku nak wat....maybe aku kena belajar lebih lagi....Projek PSM aku memfokuskan tentang Dam a.k.a empangan so kajian yang aku lakukan adalah berkisarkan Dam Control...supervisor aku En.Shakir very supporting man ( bodek ni uhuhuh...) org kedah gak...minggu ni dah masuk week 11 so dier nak tgk progress aku on ladder diagram konsep.....Haaa...tu yang aku lemah sgt tu....aduhai....naper la ssh nau nak phm ladder diagram ni...Nasib baik la ader kwn2x yg bleh tolong...ade la jugak idea aku nak wat program ni...Dengan dibantu oleh program Cx-Programer aku bertungkus lumus menyiapkan ladder diagram aku....tapi x leh nak test lak sbb PLC x der hahahaha...so kesimpulannya malam ni aku just main buat jer tah jadi ker x kalau aku run program aku 2 kat PLC tu....aper pun aku rasa realease ckit sbb dah ader progress on programming.....tapi aku still x study mender lagi ni on Project Management besok test lak tu untuk midterm warghhh.....k lah just nak berkarya jap...lepaskan rasa bosan dah beban tahap Gaban ni.....k chow kit road....=p

No comments: