Monday, September 15, 2008

==Jalan - Jalan Cari Makan==

Jalan.....Jalan....jalan jalan cari tempat makan huhuhuh....=) Assalamualaikum so hari ni aku nak ker versi melayu kembali bukan aper sesekali kena gak cintai bahasa ibunda kiter bahasa melambangkan bangsa....so aper aku nak citer ni ha.....Woo....ok tadi aku baru jer balik dari servey port tempat nak bukak puasa utk kls aku....bukan aper memandangkan tahun ni adalah tahun terakhir kami berpuasa bersama timbul lah cadangan nak wat majlis ni....Hmm...tadi yang pegi dgn aku utk servey port Anip,Jaja Alfonsos and Aishah abg din huhuhuh...Sebelum ker sana aku bukak puasa dgn Putri dulu... best gak mkn nasi Briani yang ku beli kat bazar Peringit....marvelous...kami beli pas tu kami makan kat dataran MBMB....sn byk gak family buat port utk majlis bukak puasa sesamer diaorg....Lps jer sdh mkn aku terus hntr putri then aku tumpang semayang umah Anip then baru la aku bergerak dgn ahli majlis tertinggi yg lain mencari port utk kami buat majlis bukak puasa...first port Muara Sungai Duyong....then lepas abis jer servey harga kat port Muara Sungai Duyong kami gerak ker Umbai...sn pun ok gak...pergh...relek jer aku keluar servey2x port tapi kerja aku x siap lagi wargh......
....skang tgh pulun nak wat lab 3 Data Structure.....aku punya P.S.M pun x tau mcm mn gaya lagi...aku pun dah pening....so bila pening kita kena tido...

k bubbye x tahu nak tulis per lagi....nite everyone....adiyos..

No comments: