Saturday, August 16, 2008

<<::ConVo FesT::>>

Yessa....aku kembali dengan cerita best yang berlaku dalam hidup aku...benda ni sebenarnya dah lepas beberapa hari lalu...akibat kesibukan yang aku hadapi utk Lab test Prof Jamal (Computer Architecture) dan En Masrullizam (MicroC) yang memeningkan aku so aku x sempat nak berkarya sebab nak fokus ngan study aku...yer ker fokus study huhuh...ok back to the story...Hari 2 masa konvo fest UTeM aku citer ckit jer...skang aku nak citer bebanyak ckit and include gambar2x yang baru aku dapat dari kawan aku Muhsin a.k.a Geli Mat...sebenarnya aku mula2x malas gak nak pegi konvo fest 2 tetapi setelah dipujuk oleh Putri tersayang jadi aku pun temankanlah...lagipun masa hari 2 member aku ader masuk Battle Of The Band kat pesta konvo 2....Bashir,Cha ngan sorang lagi member apek aper nama tah lupa lak ku..diaorg ni memang best la kalau bab2x jamming ni...band diaorg ni leh dikatakn pewaris MUSE....gaya,lagu,attitude pun ader mcm MUSE ckit2x.....tahun lepas nyer konvo fest diaorg juara...tapi tahun ni ada masalah teknikal ckit but anyway performance ok nmpk profesional walaupun masalah teknikal..tah ler time diaorg show ader lak mslh gajet...but Good show u Guys...

Hari 2 pun byk gak supporter yang datang memberikan semangat pada geng kami ni....kire mcm fan's club gak la.....ke mana kiter tanpa peminat setia kita tul x....ni antara fan's club yang hadir bersama menyemarakkan lagi Battle Of the Band yeargh....ok that all i wanna to add about the ConVo Fest....=)


No comments: