Friday, April 24, 2009

Last Day for Final Exam

Yeah....akhirnya berakhir sudah perjuangan aku di peringkat Ijazah setelah selama 3 tahun aku berjuang demi sekeping kertas itu...pelbagai rintangan dan kenangan yang aku hadapi selama 3 tahun di melaka utk jaminan masa depan aku nanti...Sebenarnya kalau x der ijazah pun kiter boleh berjaya asalkn kiter berusaha dan sentiasa berusaha tanpa mengenal erti kekalahan dan putus asa..namun sekeping ijazah ini adalah sebagai pengikhtirafan yang mengatakan aku telah mempelajari sekian tajuk dan mempunyai kemahiran bagi mengendalikn perkara tertentu....namun aper pun rezeki tuhan dah tentukan asalkan kiter berusaha insyallah kita berjaya....Zaman sekarang dengan keadaan ekonomi yang x menentu menyukarkan aku selaku bakal graduan tahun ni utk mencari pekerjaan...kalau aku pointer 4flat ok la jugak....masalahnyer pointer aku boleh la tahan huhuhuh...tapi aper pun pointer hanyalah nombor.. yang penting cara kiter market diri kiter dalam kerjaya kiter menjadi keutamaan dalam menghadapi cabaran sebenar dlm mengejar kerjaya impian kiter nanti.. aper aku merepek ni hahahah....


Lastly aku nak congrat to all final year student kat UTeM especially my classmate BENC S2 harap2x semua berjaya didunia dan akhirat amin....Gambatei Yosh....

2 comments:

ctrohani said...

btul2.. pointer hanyalah 1 no.. w/pun dia bg makna jugak.. tp, rezeki tu Allah ja yg tau..

Dikwan Buyut Yop said...

betul2x...usaha tangga kejayaan...amin...=)