Thursday, January 1, 2009

Tahun Baru 1430Hijrah & 2009

Bismillahirrahmanirrahim......Waa....sedar x sedar kiter dah masuk tahun baru....mesti ramai yang tengah berangan2x aper azam tahun baru ni....sama la dengan aku ni....aper azam tahun baru aku ek...Hmm.....masa skang memang rasa cepat giler...org kata kalau rasa masa semakin cepat dunia nak akhir zaman ish... betul ker ni....takut gak kalau betul....bekalan ilmu utk mengadap yang maha Esa x "katam" lagi....asyik mengejar ilmu duniawi jer....bukan aper kadang2x kiter terleka bila asyik mengadap kerja2x kiter smpi kita lupa yang kerja kiter dgn yg maha Esa itu adalah penentu segalanya.....tahun ni merupakan tahun penghabisan aku sebagai seorang pelajar di UTeM....tahun ni adalah penentu segala untuk kerjaya aku di masa akan dtg.....pergh takut gak ni mana x nyer kalau dpt "DL" ok la ni jgn kan "DL" nak bau pun susah tapi x per akan ku usahakan yang penghabisan ni....caiyok....So kepada yang seangkatan dengan situasi mcm aku skang marilah kiter sama2x berjuang demi masa depan kiter....kalau kiter bleh lalui sem2x sebelum ni x kan yg penghabisan sem ni x leh tul x....Faitooo......Ohh....dengan lafaz bismillah bermulalah perjalanan aku bagi tahun 2009 sebagai anak yang masih belajar kuang...kuang..kuang....=)

No comments: