Thursday, November 13, 2008

Penangan Numerical Method

Yea....dah abis 4 paper best giler... paper numerical method ni mcm ada hantu jer....tangan aku bergerak jer bila tgk soklan bukan la nak ckp aku ni kompiden ker aper ker...tah la bila aku tgk jer soklan tangan aku ni mcm kena sawan bergerak sendiri tulis jer aper yg terasa dihati.. ku pun x sure betul ker tidak...belasah jer janji penuh kertas nak menyedapkan hati huhuhuh.... first time ni aku rasa mcm tu memang misteri giler.. soklan dier pun leh tahan... masa lak memang x cukup siot....aper pun paper tu dah lepas so just forget about it.....tinggal lagi 2 paper Management and COA aduhai....hmm...gap lama tu 19/11 baru nak start balik paper 23/11 last paper.... so cuti seminggu ni nak buat aper....aper lagi kiter enjoy!!! muhahaha...=p tapi x leh gak... baru nak enjoy tetiber jer dtg lak kerja utk aku.... pokemon punya dragonball....=p kerja aper lagi report PSM aku la...aduhai...banyak nau nak kena betulkn....cobaan...aper pun aku bersyukur sbb dah lepas 4 paper...x tau la result sem ni mcm mn...ssh hati gak ni... mn x nyer byk programming....bleh maintain pointer pun dah ok...=)

No comments: