Thursday, June 25, 2009

Interview IPPT Bertam

Salam pekerjaan kepada warga malaysia yang seangkatan dengan aku yang dok kalut cari kerja x dapat2x lagi ni....=p...hari ni aku nak open story ckit tentang pengalaman aku pegi interview kerja sebagai Pegawai Penyelidik di IPPT di Bertam Penang. Ok untuk makluman semua IPPT is stand for Institute Perubatan & Pergigian Termaju di mana ia merupakan sebuah jabatan yang ditubuhkan dibawah naungan USM setelah diaorg dpt status APEX university. Kire tempat ni mcm tempat dia melakukan kajian diaorg la senang citer. kalau nak tau lanjut click kat cni IPPT .. Mula2x aku pun x percaya mcm mn la aku leh dpt tawaran kerja kat cni tapi kerani yang tipon aku tu Puan Noorazimah.. eh silap cik Noorazimah..dier ckp dier ambik maklumat aku dari jobmalaysia..so x kisah la janji dpt interview belasah jer la...kebanyakkan yang datang interview hari 2 merupakan bebudak dari USM gak tah mcm mn aku leh sesat dlm interview 2. aper pun satu pengalaman menarik bagi diriku ini utk mencari suatu pekerjaan dan rezeki yang halal...

No comments: